amanda enstöring

Detta är kvällar som denna som jag bara skulle kunna lämna allt, mitt liv alla människor städer platser
och leva som bertil enstöring från skrotnissa och hans vänner
i en rödmorgonrock, leva i en fyr, skaffa mig en doktorsgrad i filosofi, medicin och teknologi, vägra att träffa andra människor, skriva en bok i flera år, bo i ensamhet och prata med mig själv men ändå vara en glad figur

jag kanske skulle vilja byta ut boken mot låtskrivande och byta ut ämnerna jag ska ha med mig men just nu skulle jag vilja vara ensam, långt långt borta med bara mig själv.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är asbra. Saknar dig.

2011-02-27 @ 11:32:48
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0