när staden snöats över




team1, team 2, team 3.
bowlingen i går. tre lag, en vinnare! MORMOR. ja det är sant. mormor kickade alla våra asses  i bowling. vem blev den största förloraren? jo jag...

före bowlingen for vi och hälsade på mormor tyra. alltså min gammelmormor. hon är 92 år gammal, har ganska svårt med minnet men är otroligt trevlig och gullig. hon tyckte jag hade fint nagellack, vi kollade in alla hennes vackra ringar och pratade om skola, jobb, syskon och resor. efter det besöket tappade jag inte ens humöret efter att jag slog i rännan på bowlingen typ fyra gånger i rad.

idag har jag varit på jobbet och provsmakat nya menyn med alla arbetskamrater. mycket gott! nu ska jag bara lära mig tre sidor om hur man gör allstars drinkar och sen börjar jag jobba till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0