FAKTA

1. jag hatar folk som låter när dom äter. smaskar osv. jag tappar totalt matlusten och blir förbannad. jag vill äta ifred i ett tyst rum.
2. mitt fårhår som det kallas, det håret som jag rakade i våras. det ser fett ut hela tiden. även om jag duschat och blåst det ser det fett ut och jag blir galen. sätter nu upp det i klämmor också för att det inte ska sticka ut tuffsar när jag har mittbena.
3. har nu jobbat till sex på natten två dagar i rad (för har haft städ på schemat på allstar) och jag är totalt slut. har totalt vänt på dygnet denna helg och sovit på dagen jobbat på natten. men jag trivs som fan. mitt jobb är kul och människorna är kul.
4. jag fick min första julklapp idag; pengar och apoteks produkter. bättre? nej det blir nog inte det. pst är 6 dagar till jul. åt även god gröt och julskinka och på tisdag ska jag även få anis grisar av gulliga farmor som nu bara är lite längre än min äldsta kusin.
5. julstämning är inte överskattat PIK; mina föräldrar borde anstränga sig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0