för vem förlorar i slut ändan

spöade linda på minigolf ikväll. på vägen upp till mig igen åkte jag longboard. hon var väl förbannad efter vinsten och sparkade på min longboard när jag stod på den så jag flög till marken. nej seriöst så ville hon ge mig fart? jaaa hon trodde det var snällt för stunden. jag höll på slå sönder min käke i små bitar men lyckades istället skrapa upp knät som fan & typ stuka min arm plus tappa andan. efteråt ville jag spy. men vi såg film och linda hjälpte mig som om jag var en handikappad skölpadda utan armar och ben. imorgon kommer hon hälla i mig öl när jag inte kommer kunna röra armen.
min första riktiga longboard skada; den ska såklart linda selin ta ifrån mig och göra enligt hennes förtjänst. detta kommer jag sent glömma min vän ;) (för ja vi är fortfarande vänner. love conquers all tydligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0