VILKET KALAS DET BLEV VA


tack till du underbara människa som tyckte det var en bra ide att hoppa upp på våran hus vägg och dra sönder vårt hus lampor för ungefär en månad sen på emmas födelsedagsfest. tack som fan för de 3772 kr vi nu måste betala för att vi fick dom uppskruvade igen. tack som fan för pengarna du nu lägger in på vårat konto (trodde vi ja........) det är så jävla kul att ha fest känner jag nu.
ett extra tack till den så kallade snygga vaktmästaren, för materialet som kostade 60 kr och resten du plussade på. i helvete att det tog tre timmar att få upp dem.
nej nu känner jag mig så jävla taggad på gröt, slava för adecco och varför kan inte bara kassörskan på rimi ta dubbelt pris på mitt smör nästa gång jag är där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0