Sist vi såg var det vinter och en meter snö

DET FINNS INGEN TID ATT
vara bakis (som jag verkligen är. hur många jäger shots blev det igår? en ? fem?) vara trött (vilket jag är för att jag kom hem fyra och vaknar nu) packa väskan (vem gör det såhär sista minuten och har lämnat kvar allt?) att ha borta massa grejjer( håkan tygpåse, noah and the whale tshirt och en röd mössa. GRÅTER BLOD) och jag har absolut inte tid att sitta här eller se andra avenyn
FÖR IDAG KOMMER MINA ÄLSKLINGAR
mamma pappa teresa
Jag dör så glad jag är
jag dör så kul vi kommer ha
och jag kommer säkert gråta floder när jag ser dem
Shit, säger som kent
"sist vi sågs var det vinter och en meter snö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0