och vem hjälper den som får den

Min dator går fortfarande inte i gång !!!!!!!!!!!
hur gör man? den är helt död. den dog mitt i bigbrother och sen startade den inte. och den är inte oladdag, så dum är jag inte. så skriv någon om ni vet hur man får igång en död dator.
tills dess får det bli ännu ett tråk inlägg från sandras dator;

Hej idag har jag jobbat. sju till halv två sen tränade jag och sen gjorde jag en omellett till middag och nu ska ja och stina till monica där vi ska få bollar och sen ska vi se sveriges mästerkock
okej lite bättre kan jag; en tjej på min buss spydde idag när hon hoppade av och det var ett flygplan i luften med en banderoll där det stod vill du gifta dig med mig
OCH alle och erik firade jakob på ett väldigt sött sätt, jag och stina vart NÄSTAN kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0