livrädd att fastna

TVÅ underbara dagar har sprungit förbid. för ja tiden går fort nu.
igår hängde jag med anna på dagen, gjorde lite ärenden, åt lite glass och sen solade vi ute på gräset.
på kvällen blev det parkhäng i frogners med stina, monica, agnes, ellen & hanna.
idag har jag och anna shoppat andrahands & hängt runt. nu har jag stina och emma ätit köttbullsmiddag (mormors godaste) & ska hjälpa emma att flytta. sen ska jag själv påbörja min flytt. just ja, stina har även färgat mitt hår och klippt mig idag.
IMORGON DÅ. ja då är det sista dagen med gänget. jag och emma ska till stinas salong & sen ska vi grilla & festa i park med massa människor. längtar till tusen.

om två dagar kommer min älskade familj och sedan måndag kommer jag hem till resten av de älskade.
tiden springer verkligen, bara springa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0