jag vet att det betyder allt för dig jag vet att det betyder ingenting för dig

Nu har jag jobbat min sista arbetsdag i Oslo
Anne grete kom idag och började planera med mig hur jag skulle jobba på nede rommen efter påsk men innan hon hann ännu längre så fick jag rummet att berätta att jag åker hem för att stanna
en halvarbetsdag var det dags att säga farväl vilket vart mycket svårare än vad jag trott. ska aldrig åka tbana ut till rommen, bli glad över att jag får hacka champinjoner (det roligaste) eller när jag får stå i kassan.
kommer sakna fantastika tran (som vi kallar oss jag tahsani och ursula som är de tre adecco tjejerna) kommer sakna att jag aldrig förstår vad tahsani säger men att man ändå måste skratta åt hennes skämt för hon ser så rolig ut, kommer sakna att ursula varje dag säger att jag är en flink STARK tjej (yeeeees linda där fick du hehe) kommer sakna anne grete gerd och linn som är de tre äldre damerna som springer runt och kallar varandra kärring, knut som har otroligt bra humor & harald som alltid ger mig de bästa arbetsuppgifterna. kommer sakna allihopa och farmför allt stället. trodde inte jag skulle trivas så bra dessa två månader.

så nu ska jag göra klart alla saker som behövs; adecco, bank, packa och allt till på torsdag. då kommer mamma pappa barn och sen stockholm-skellefteå.

OCH JUST JA; grattis amanda du är arbetslös............ igen

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till arbetslösheten. Det enda du räcker till.

2011-04-15 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0