genom glaset


nu var det gjort.
ni vet att stina och emma klippt mig kort en bit på sidan men ikväll tog vi killarnas rakapparat och drog till med 6 mm. jag insåg nog inte hur kort det är och nu
ja vad ska jag säga, jag ser ut som en blanding av en kille, en stålfeminist fitta & lisbeth salander. visst finns alla dom där sakerna lite i mig, men lite tuffare måste jag bli för att pull this of. eller tvärtom, jag som jämt ser så jävla dryg ut och nu detta, ingen kommer våga sätta sig brevid mig på bussen från sofies plass till carl berners plass. så fan, blire börja röka (mormor jag ska inte) och slåss på helgerna nu eller börja ha rosa läppstift och dom här fula utåt lockarna som alla har? fan jag ångrar mig lite redan.
men nån gång måste man ju göra nått
och jag kan ju fortfarande dra över håret på andra sidan
eller rota fram en rosa tröja från 94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0