Älskling jag är hemma

helt sjukt mycket har hänt och vet inte vars jag ska börja eller sluta
men skriver såhär

Torsdag- vaknade bakis som fan, städade duschade packade och träffade sen kära familjen. vi checkade in på ett as fett hotell och jag lämnade sorligt nog colletts bakom mig. på kvällen följde stina med oss ut på restrang på akkebrygge där vi åt tills vi typ kräktes.

fredag- vandrade vi runt i oslo och skådade allt möjligt.

lördag- shoppingdag i oslo och även sushie middag. sedan drog jag och terran till monica (där jag fick en avskedspressent- tack sötadu!) och snackade lite med hon och stina. sen drog vi till stan och mötte upp anna och sandra. massa hejdåkramar och sedan tillbaka till hotellet för att se ransome. visste inte om jag grät för att jag redan saknade tjejerna eller för att mel gibson är så himla lik pappa och han är super ledsen i filmen.

söndag- vaknar fem. dra till flygplatsen. dra till stockholm. dra till tumba för en heldag med söta kusiner, farbror och fru. härlig dag med hund, häst och halumi på grillen.

måndag- shopping dag med teresa hehehe. träffa fina alicia & säga hejdå till resen av 08:orna hehe. flyg hem. mantelgatan check. allt är inte som man lämnar och vipps skriker man charlie och hoppar på en linda selin. ute och går med henne i två timmar och sen sitter man här
och har just laddat upp sin iphone 4 som man fick i påskägget, OYEAAAAAAAAAH !!!!!

men seriöst, tack alla fina skellefteå bor som har gjort oslo resan super bra. känns som man träffat vänner som kommer hålla länge =) tusen kramar till er akkurat nå!
nu jävlar skellefteå, nu gör vi det bästa av denna sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0