Vi kallar det den bortklippta scenen

idag var jag hos tandläkarn
de hittade lite tandsten, putsade och avslutade med "lycka till i london"
men vad jag inte förstår med alla tandläkare är varför alla är sadister?
de gör illa en, ser det och trycker sedan till igen lite hårdare
och när man har ett plats rör upp i käften är det lite svårt att skrika "SLUTA ROTA RUNT I MIN MUN INNAN JAG SLÅR IN DIN" nej okej nu överdriver jag som vanligt. men aj aj aj. men om jag ska dra en cliche (JAG HATAR DET; LEVER I EN STOR JÄVLA) "om man vill vara fin får man lida pin" så kan jag väl säga att det var värt det. för nu vill jag typ aldrig mer äta när tänderna känns så här rena.

annars har hela min dag varit som en ända stor "smöret är slut" fast smöret har inte varit slut så jag åt två mackor till lunch. men ni fattar vad jag menar. jag vill ha något  jätte mycket men det är slut. någon har tom lurat mig och lämnat smörpaketet i kylen men när man öppnar det är det tomt. skit jobbigt.
att datorn med mitt cv, bilder och musik har gått sönder gör mig inte direkt överlycklig heller.

delar med mig av en söt video till denna låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0