Stockholm Arlanda,Terminal 5 - London Heathrow ,Terminal 3 Avresa: 15:20 Ankomst: 17:00 . London baby !!! äntligen händer det (bättre än vilken vunnen miljon på vilket spel)

Citerar rosanna och Linda "Vi byter skellefteås 32000 människor mot Londons 7,5 miljoner! vi byter Ck mot Harrods och stigs mot starbucks. Till staden med ett topshop på fyra vånigar. Människor med världens härligaste accent och tunnelbana som kan ta oss till Paris på någon timme"

Imorgon klockan 10 i 1 flyger vi till stockholm från umeå med Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit i lurarna, sedan flyger vi vidare mot london och landar där klockan 5. Min pappa ska köra oss till flygplatsen och tårarna kommer nog dränka lilla umeås flygplats. just nu spelar det ingen roll om mamma och pappa binder fast mig i mitt rum, bara jag får vara tillsammans med dom & teresa. så känns det, även om jag länge velat flytta, fly detta ställe och leva i fucking london. okej ni får inte använda det här i mot mig när allt är super i london, det går över.

Sen att jag inte har någon dator gör inte saken bättre. får se om jag får låna lindas eller ros så jag kan snöra in något inlägg. annars får ni vänta två veckor tills pappa kommer och hälsar på i london (han ska och golf tävla i england) och kanske kanske kanske (hoppas hoppas hoppas) har med sig en dator.

en korts tids planering kan jag iaf ge er; tisdag onsdag torsdag blire bo på vandrarhem i sovsal. gå runt och leta jobb på dagen & se oss omkring. På fredag flyttar vi in i lägenheten, köper mat & madrasser. fixar vårat hem, sambo med fyra tjejer woho. sen lördag blire dricka lite cider och öl som vi själva kan köpa, sen utgång i london. 

Nej men nu måste jag gå och sova, vakna duscha (raka benen, kom i håg amanda) packa klart & sen åka.
Lämna sverige, mantelgatan 3, mamma pappa teresa alla vänner. nej fy vad jag kommer sakna er alla.
men nu sticker jag, lever mitt liv & kommer hem till jul. hör av er för tusan (mitt engelska nr kommer när jag fixar det tills dess; 0705424823 


Kommentarer
Postat av: mum

Have a nice flight. Good luck with everything, take care and remember that we love you! <3

2010-09-07 @ 08:00:31
Postat av: Tess

Like the picture with you on the plan :P

2010-09-08 @ 17:25:57
URL: http://momentosfelices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0