kolka ord av amanda klockan 12 i London (detta ska inte bli en vana?)

FÖRdelar med att jobba på greencoat boy
- får dricks av snälla herrar ´(femtio kronor denna kväll plus en ros av min loverboy)
- får lyssna på bra musik hela kvällen. coldplay, the kooks mfl
- träffar trevligt folk
- träffar snyggt folk
- arbetar med snälla personer (som hela tiiiiden bjuder mig på dricka
... lovar att detta var den sista gången jag tog i mot tre jägerbombs och en foster.. sorry)

NACKdelar med att jobba på greencoat boy
- man blir alkolist. nej men seriöst. blir bjuden hela tiden. öl, vin, cider ja allt. men för att lugna mormor mamma pappa mfl där hemma; så tar jag inte emot (efter ikväll)
- ont i fötterna
- lönen kunde vara bättre

men det bästa av allt; linda kanske får jobba på samma ställe. hoppas hoppas hoppas !!!!
imorgon jobbar jag iafl 12-15 sen äre parttyyyyyy med tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0