JAG ÄLSKAR MITT LIV

Dagen började med en jätte kort promenad till slottet, drottningen bor in princip på vår bakgård. sen gick vi vidare till hyde park där vi på vägen såg massa ridande poliser (en som blinkade till oss och en som räkte ut tungan hahha se bild). när vi kom dit satte vi oss mellan folk som hade sex under en filt och en kille som låg över en bänk och rökte en joint (det är så vackert i parken med andra ord) och helt plötsligt vart vi attakerade av en ekorre. den sprang allt vad den hade mot oss, försökte sno våran mat och vi vart bara helt panik rädda. jag försökte dra den gammla visan "den är nog mer rädd för oss än vad vi är för den" men det stämde typ lika bra som att linda har mittbena... sen typ 10 min efter ser vi en kille som sitter på en bänk med tre ekorrar i sitt knä......
Eftet det drog vi på harrods och shoppade bland rikemansbarnen. ja vi hittade tex en penna för 100 000 och en klänning som skulle kosta mer än våran lägenhet i fyra månader. sjukt fina grejer fanns det där och vi lovade varandra att vi någon gång skulle shoppa stort där.
När vi sedan skulle åka buss vidare till notting hill så stötte vi på lite roliga killar (btw såg vi jätte många snygga badboykillar i London idag, woho tagga utgång helgen) först vare två förtio åriga killar som knackade till oss från rutan på deras bil och sedan höll de upp ett pappershjärta där det stod "Im all yours" awww tänkte vi ju inte men det vart värre när en lite äldre buss chaffis sedan började blinka, vinka och göra tummen upp åt oss..
Vi kom fram till notting hill där vi gick på markanden, kollade runt i massa affärer, pratade med massa britter om sverige och gick tillslut på poundmarket (HAHA) & köpte lite små grejer.
EN SISTA ROLIG SAK jag tänkte berätta (förutom att linda har fått diabetes) är att dave ringde idag, en kille som är chef på en pub som jag sökte jobb på igår. och vad sa han förutom att vi alltid ska få gratis öl där? joo att jag har en arbetsintervju på fredag klockan 10. min första arbetsintervju ever. I london. På engelska. Till en pub. Mamma sa "säg att du är van att stå på andra sidan baren, och på den" smart tips.
Dagen började med en jätte kort promenad till slottet, drottningen bor in princip på vår bakgård. sen gick vi vidare till hyde park där vi på vägen såg massa ridande poliser (en som blinkade till oss och en som räkte ut tungan hahha se bild). när vi kom dit satte vi oss mellan folk som hade sex under en filt och en kille som låg över en bänk och rökte en joint (det är så vackert i parken med andra ord) och helt plötsligt vart vi attakerade av en ekorre. den sprang allt vad den hade mot oss, försökte sno våran mat och vi vart bara helt panik rädda. jag försökte dra den gammla visan "den är nog mer rädd för oss än vad vi är för den" men det stämde typ lika bra som att linda har mittbena... sen typ 10 min efter ser vi en kille som sitter på en bänk med tre ekorrar i sitt knä......
Eftet det drog vi på harrods och shoppade bland rikemansbarnen. ja vi hittade tex en penna för 100 000 och en klänning som skulle kosta mer än våran lägenhet i fyra månader. sjukt fina grejer fanns det där och vi lovade varandra att vi någon gång skulle shoppa stort där.
När vi sedan skulle åka buss vidare till notting hill så stötte vi på lite roliga killar (btw såg vi jätte många snygga badboykillar i London idag, woho tagga utgång helgen) först vare två förtio åriga killar som knackade till oss från rutan på deras bil och sedan höll de upp ett pappershjärta där det stod "Im all yours" awww tänkte vi ju inte men det vart värre när en lite äldre buss chaffis sedan började blinka, vinka och göra tummen upp åt oss..
Vi kom fram till notting hill där vi gick på markanden, kollade runt i massa affärer, pratade med massa britter om sverige och gick tillslut på poundmarket (HAHA) & köpte lite små grejer.
EN SISTA ROLIG SAK jag tänkte berätta (förutom att linda har fått diabetes) är att dave ringde idag, en kille som är chef på en pub som jag sökte jobb på igår. och vad sa han förutom att vi alltid ska få gratis öl där? joo att jag har en arbetsintervju på fredag klockan 10. min första arbetsintervju ever. I london. På engelska. Till en pub. Mamma sa "säg att du är van att stå på andra sidan baren, och på den" smart tips.

Kommentarer
Postat av: mamma

hrm alltså ett missförstånd har skett, jag skrev att du INTE skulle säga att dina pubmeriter är att stå på andra sida baren... men lycka till i alla fall, darling (lier)!

2010-09-15 @ 21:43:25
Postat av: Lundmark

Åå, vikka fina bilder. Börjar riktigt längta till London!/mor-mor

2010-09-17 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0