(tiden går fort när man har roligt)

tiden flyger förbi i London
det innebär; sena middagar osv vilket leder till att affärerna hinner stänga och därmed hinner vi inte köpa madrasser. hur löser man detta? jo packa i hop fyra tjejer  i en säng och en tjej på en svåsits soffa (jag) vilket leder till ett otroligt ryggont.
så i dag ska vi, familjen, köpa madrasser & stor handla. vi har massa regular grejer att köpa som diskmedel, tvättmedel, salt peppar osv osv osv
sen ska linda och elin provjobba, jag söka jobb & madde och ros får städa läggan hahaha u know u will.
annars trivs jag i lägenheten, trivs jätte bra med området & att jag trivs i staden, ja det borde ni nog alla fatta. helst när jag byter min bostadsort till london på facebook ;) ja det är sant, jag är sambo i London weeeiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0