Om man inte saknar, innebär det att man inte haft.

Söndags mys i London idag.
Började med att jag skulle söka lite jobb i närheten, har ju för tusan inte lämnat ut ett ända cv och börjar få lite ångest. men då var allt typ stängt så fick bara lämna 1 där jag även fick fylla i ett formulär med frågor som "vad är din favoritmat? varför ? & vad är det mest pinsamma du gjort?"
sen tog jag elin och madde en prommis in till oxfordstreet där vi mötte upp linda & ros & anna. vi shoppade ett tag, handlade, for hem och åt och nu planeras det myskväll med ensam mamma söker (framtida livsstil för ros vare sagt)
ponchon på bild är för övrigt nyköpt från urban outfitters
typ den skönaste som finns
plus att den funkar som filt under natten eftersom jag och linda nu sover på en dubbel luft madrass på golvet och det är svin kallt. luggen värmer dock lite också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0