Och nu när jag inte ens ser din skugga

- far till sjukhuset (dom säger hej ta ditt blodsocker i london hejdå)
- träffar upp mamma på stan som köper "allt man behöver för att flytta hemifrån" åt mig. helt seriöst, kommer typ ha träningsvärk av pås bärandet i morgon. har köpt alla små saker som shampo,balsam,topps, bomullsrondeller, sminkborttagning, bodylotion, stumpbyxor, gummisnoddar & klämmor, tandkräm, nagelborttagning,nagelsax,skavsårsplåster,borsta & kam, rakhyvel, träninskläder och tusen saker mer. sen köpte jag även världens snyggaste lampa hehe.
- käkar en sallad på torget med världens bästa jenny som jag kommer sakna så otroligt
- åker buss och träffar emma
- går ut en prommis med de nya träningskläderna
- förtidsröstar
- simmar med emma & linda
- avskedsmiddag med emma, linda josse och frida. där kommer det bland annat blir frågesport om jag och linda från högstadie tiden. typ " vem av dessa killar var inte kära i amanda?" eller "vars gjorde linda slut med denna kille?" hahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0