Min andra dag i mindre trötta ord (förlåt för att jag bara skriver om jobb men jag hinner inte något annat)

hej. hemkommen 23:40. lite små lullig. oj.
mina arbetsk frågade nämligen om jag ville med ut till en bar, jag svarade nej en annan gång för att jag är äcklig som en gris efter en arbetskväll men dom insisterade att jag skulle ta de där två coronorna en kille bjudit mig på tidigare. och när man ätit ett ägg och lite kykling på en dag.. ja då känner man av två öl lite..
annars då. mjo men tack som frågar. jag lär mig mer och mer. men ibland känner jag för att kasta in handuken och bara ge upp för det är gode mig svårt. men sen kommer någon snäll person och säger att jag "doing greate" så då blir man glad igen.

saker som händer en kväll när folk blivigt lite tipsy:
- en tjeje frågar om hon får fråga en personlig fråga ja säger ja och då frågar hon om mina ögonbryn är tatuerade för hon fattarinte hur jag kan få dem så snyggt lika varje dag.
- killarna berättar deras livshistoria vid baren. mina arbetsk säger att jag är "good with the gentlements"
- man blir bjuden på drinkar och kallas Sweden Amnda
osv osv osv

kvällens höjdpunkt var ändå när jag träffade två svenska killar som skulle käka. allt vart så mycket lättare när man fick beställningen på svenska. super kul.
och just ja, när min chef frågade om jag kunde jobba lördag med............. men som tur var blev det bara tolv till tre så jag kan följa med ut ladies ;)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0