Från helklädd med skinnjacka & halsduk till linne och trosor på tre minuter.

Hade just skrivit världens inlägg om hur mycket jag skulle shoppa idag & hur skönt det är att vara ledig. raderat. just när jag skulle ta på mig skorna ringer dave och säger hej agnes är sjuk kan du jobba ikväll? eftersom jag är så jävla snäll så säger jag ja. han sa att han kanske kunde fixa bort lördags kvällen och jag hoppas hoppas hoppas !!! linda är dock superglad. hon behöver inte jobba själv. jag ? jag gräver ner mig i sängen, ser film (movie kvällen vart nu inställd) och dricker cola.


Kommentarer
Postat av: mor-mor

Är så mycket ja vill säga till Dej och jag ringer och ringer, men kommer inte fram på nya tfn nr. Längtar efter Dej, älskar Dej och vill att Du skall vara mycket rädd om Dej/mor-mor

2010-09-29 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0