jag skulle kunna skriva i tusen år men de andra vill också kunna skriva jag saknar dig till deras kära

hej hej hopp
mitt liv är en bergochdal bana. ena sekunden går allt toppen sen en sekund senare åt helvete, ena sekunden skrattar jag (när jag ser hur fin våran lägenhet är) och andra sekunden gråter jag (när linda skypar med sin pappa och han säger att han träffat min pappa)
vi har fått sett våran lägga som ligger så man ser big ben london eye och runt hörnet är starbucks, topshop, zara (där rosanna fått jobb idag, weeeiii girl) och en mataffär där man får soppa och bröd för 13 kr.
nu ska vi gå och köpa nått att äta sen blire ta en öl på baren som vi då bor på (våran vandrarhem är en bar) med vampyren. hoppas att jag vaknar upp i morgon med vampyrbett eller evigt liv. då vi förövrigt får längenheten, söker jobb som dårar och får duscha oss rena.
men seriöst, världens största kramar till er där hemma.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 21:28:59
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: angie

hälsa rosen många grattispussar :)

2010-09-10 @ 22:46:23
URL: http://angeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0