Greencoat Boy - min pöjk det.

En halvtimmes intervju med dave. frågor som "om jag gav dig tjugo chocklad kakor hur skulle du sälja dom då?" "vad tycker du är viktigast service eller försäljning?". ett "kan du jobba 30 timmar i veckan?" och sedan HAR JAG FÅTT ETT JOBB. 5,80 pund i timmen (c 66 kr timmen haha) öppet 11-23. Pub / Bar. 5 min från lägenheten. brittisk brittisk. mörkt trä, corona, clubb sandwitch och världens trevligaste chef. nej jag tror jag kommer trivas galant. jag börjar på måndag. så nu ska denna helg tillbringas med att fira fira fria och sen pappa pappa pappa . har jag nämnt att jag älskar mitt liv ?
(och som gräddet på moset drar jag och linda in till stan nu för att besöka beyond retro


Kommentarer
Postat av: Lundmark

Grattis, grattis. Hoppas att dom är bussiga med Dej och hjälper Dej att komma igång med jobbet. Var itne rädd för att fråga. Frågar man inte, får man inget veta!/Mor-Mor

2010-09-17 @ 16:27:57
Postat av: Anonym

Ser faktiskt sjukt fint ut!

Kanske du kan sno hem lite mat också!

2010-09-17 @ 17:16:43
URL: http://avignette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0