för det finns ingenting inuti

Gårdagen var bra.
sjukt bra musik, roliga personer att dansa med, snygga tyskar (?) & en mysig nattklubb med ett stort dansgolv.
dock många granades (sluta citera jersey shore) linda var ingen loosy goose (sluta citera jersey shore) & ingen visade sin kooocka...
kvällen slutade med världens smärta i fötterna som gjorde det omöjligt för mig att sova. så det har jag gjort hela dagen i stället.
nu blire äta tacos med tjejerna (lyyyyx) och sedan fara till jobbet för att lära linda allt jag kan. allt som tog mig en vecka att lära sig på engelska kommer ta henne en kväll ;) svenska 4-ever...


Kommentarer
Postat av: matilda

hur länge blire ni stannar i london? jag kommer typ imårn

2010-09-27 @ 14:59:11
URL: http://matildanordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0