Du tar inte upp mobilen när den ringer och du ringer ingen

Mina dagar flyter på. Finns inte så mycket att säga
Har ont i fötterna- slappar på dagarna för jag är sjukt trött- jobbar på kvällen till 11. Äter en vanlig pizza för 80 kr med linda, går runt i affärer, hasar mig till jobbet, Blir bjuden av 7 spanjorer till spanien på 20 års fest, får höra av en kines att jag är superlång och att han hoppades jag inte skulle bli längre, får sjukt mycket press på mig på jobbet för att jag tydligen borde kunna allt från och med nu och därför ha super snabbt tempo, får en arbetströja som är skit ful (får visa sen) och sen kommer jag hem och ser idol.


Okej för att berätta lite kan jag ju snacka lite om personerna jag arbetar med. Ingen av dom kan ju svenska så jag kan vara helt ärlig här.


Odil
(bar manager)= inte snygg någonstans men endå finner jag och linda oss lite kära i honom. Väldigt charmig och leendet är jätte fint. Nu på senaste har jag dock sett en liten dålig sida när han pressar mig till tusen och skäller direkt jag gör något fel. Undrar hur mycket jag kommer ta innan jag kommer brista.


Klaudinan
= jätte gullig liten tjej från polen (alla är typ från polen) som är väldigt trevlig.


Agnes
(bar manager)= också från polen. Gay. Sjukt ful kostym men trevlig tjej där med. Lite svårt att förstå vad hon säger men när man väl gör det är hon väldigt rolig. Det är hon som bjuder på drickat.


Rahul
(stavning?)= väldigt sträng kille. Shit. Han säger hej amanda hur äre ? sen efter det är det inge beröm men om man gör fel, ja då jävlar får man höra det. Men att ställa glasen från disken till hyllan, det gör han så fort så man knappt hinner se.


Dave
( THE BOSS )= härlig engelsk slang snackande gent. Alltid rolig, skämtar och visar en. Han jobbar oftast uppe på kontoret dock så man ser han inte så mycket.


Monica
(kock)= träffade jag först idag för vi har en annan kille som är kock också (dock vet jag inte vad han heter plus att han ger lite utrycket att han är våldtäcktsman, med andra ord så är jag lite rädd) och intrycket jag fick var att hon snackar skit om dom andra som jobbar (säger att klaudinan tex är dum i huvudet) och att hon är rasist. Men annars så var hon schyst och väldigt cool stil.

mitt schema i veckan ser då ut såhär:
tisdag: ledig
onsdag: ledig
torsdag: 17.00 - 23.00
fredag: 16.00-23.00
lördag: 11.00- 15.00 RAST 17.00-23.00
vilken helg ? döda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0