De gula ljusen betyder sakta ner, inte gasa.








Kalas i går då, även om jag inte fyller år föränn den 7 oktober. men mormor, morfar och moster sjöng för mig ändå! vi åt i alla fall fyllda papriker, grillade chyckling klubbor, potatis sallad, grekisk sallad, västerbottens ost paj, räkröra, tsatsiki & bröd. till efterätt blev det blåbärspaj med vaniljsås och marängswish.
jag fick en nattshorta av mormor ofc ;) pengar, maskara, en slangbella av cia och ett överfallsalarm av emma (någon är rädd om mig när jag ska gå ute i london)
sen kramades vi, pratade, spelade spel & planerade nästa resa.
kalaset avslutades med en tennis match med cia och milla.
SAMMANFATTNING: JAG KOMMER SAKNA ER ALLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0