Varför går jag ut? jag vill bara komma in.

har tagit två resorb som inte hjälpte ett skit och mitt ansikte ser ut som ett knä.
och när man kommer hem klockan 6 på natten och vaknar 11, ja låt mig säga att jag är rätt sliten.
en ung party tjej (trodde du ja) i en gammal kvinnas kropp som just opererat höften.

men ack vad kul jag hade igår. Jag och elin gick ner till pubben, träffade några stammis killar som är hur snälla som helst (de bjöd på dricka, måste jag säga mer?) sedan fick vi skjus in till stan där vi träffade Usman (en kille som fixar in oss på clubbarna väldigt billigt) som ledde oss till pent house. åka hiss upp i en stor pent house våning med ett gigantiskt dansgolv.
där träffade jag såklart, MANNEN I MITT LIV. ja inget skämt. söt, SNYGG, snäll, bra på dansa, snygg klädstil, snyggt hår SA JAG SNYGG? så ja vi dansade lite pussades lite och när han sedan frågar om mitt nr så vi kan hitta på något någon dag vad säger amandadumfan då ? jo jag kan inte mitt nr utantill. gaaaaah hade mobilen i väskan som var i garderoben & jag trodde väl att jag kunde ge han det sen men sen tappade vi bort varandra... men amanda? ge han en penna så han kan skriva hans nr på din hand, visa han din face book eller vad som helst !!!! hur svårt ska det vara ? nej nu har jag gått miste om the guy vilket resulterar i att jag måste vara på pent house varje dag jag är i London.

efter några jätte trevliga tjejer, massa dans & drinkar gick vi ut från clubben & där träffade vi några stekar killar som bodde 10 min bort. så vi följde på efterfest när de betalade taxi. men som sagt, stekare inte min grej. jag och elin stack då därifrån typ kring 6 efter lite musik och snack om skolor i London.
tog buss hem, käkade frukost på mc donnalds & hoppade sedan i säng.

what a night what a night. som dom säger på jobbet "party bitch"
på tala om jobb börjar om två timmar. staff party lördag (ska typ på gay klubb med tjejerna ? nej tack snälla pent) och såg just ett mail från subway att dom ville att jag skulle jobba där. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0