Jag gillar ingen egentligen. men jag gillar dig.


Jag Linda & kladyniah på förfest på pubben =) jag drog ner kring 10 & satte mig vid baren. en timme senare hade jag blivigt bjuden på en sambuca shot, en dubbel smirrnoff och en malibu av några killar. sen slutade de andra och då drog vi fram rose vinet.

sen åkte vi buss in till city där vi träffade Monika (kökschef) och Rosanna som hade festat med sitt jobb också!



HAHA och sen såhär dagen efter märker man killen i bakgrunden




HAHHAHHAha roligaste bilden denna kväll



så vi vandrade runt på piccadilli och soho medans andra fick ligga haha

Sen ringde vi (rosanna fick prata för jag hörde inget) david och max så tog de en buss i en timme för att komma och möta oss på picadilli. vilket då förklarar telefonen på varje bild..


sen åkte vi cykeltaxi med monica som hon betalade :) var sjukt kul med massa musik och så.



Aja hur som helst så gick vi inte ut. vi vandrade bara runt kring picadilli och soho. hängde och pratade med folk. Haha monica berättade idag att några killar kom fram till mig och frågade om jag ville ha gratis biljett till en nattklubb och att jag bara hade svarat "jag har redan en" då fråade dom jaahaaa till vars? "mc donalds" hahah. lite senare när de sen frågade vars vi skulle senare så svarade jag "subway". blev dock inte donkan eller subway utan vi gick och mötte max och david (några killar vi träffade några helger sen) och sedan gick vi hem, satte i Lobbyn ett tag och sedan blev det buss en timme för att köra efterfest. Lagom sliten vaknade jag 10 tog underground och kom hem 10 över 11. gjorde mig klar, köpte frulle och gick sedan till jobbet en halvtimme försent. fick trotts det sluta en halvtimme tidigare för agnes =) älskar att jobba med agnes och monica (älskar att festa med monica och kladyniah) för man står bara och pratar, dricker lite pepsi och chillar.
Imorgon är jag ledig. tack för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0