Världens bästa dag. världens bästa ställe.









Världens bästa dag.
Jag elias och Linda tog tunnelbanan ut till camden market där vi alla fyndande.
Elias skor & jacka. jag jacka jeansshorts och örhängen & linda jeans ryggsäck och linne.
Vi åt världens godaste mat & satte oss sedan i världens skönaste soffa och rökte vattenpipa (förtio kr var) i säkert två timmar. jag skulle kunnat sitta där i tio.
Bilderna är tagna av elias med hans super kamera. måste dock säga att det ser ut som jag har en liten bäbis i magen på sista men för att göra alla där hemma besvikna (som om jag inte redan gjort det med vattenpipa hehe) så är det bara min hand i min ficka. LÄS FICKA.

Sen blev det jobb där man fick servera massa fulla män i 50 års åldern som skriker "bombmeeee baby" när dom vill ha en bombadeir. även bjuden på två cigg av en kille som är kär i mig. HAHA trodde jag ja för när jag kommer hem och accepterar hans vänförfrågan på facebook har han tjej. men det gör inte mig något, jag och sailor jerry sprit går ändå inte ihop och det är hans "det vanliga". skulle dock tackat ja till erbjudandet om ett kvällsmål på mcdonallds. min ost är ju slut :( buhu.

En sista kul sak innan jag ska försöka sova; jag och linda pratar på facebook (eller hon pratar med mig)
Linda:
alltså
är det inte nog med att vi bor ihop, jobbar ihop
kollar poå exakt samma kläder
på affärer
nu chattar vi på facebook rygg i rygg?
fuck you

Sov gott baby. ska sparka dig i ryggen i natt. kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0