ROLIGA SAKER SOM HÄNT PÅ SENASTE

-när jag skulle köpa alkohol i dag på affären visade jag mitt legg. då säger kassörskan "oh my goooood" jag bara what ? hon bara "u look so much better on this picture. där står jag i mjukiskläder, utan smink och fett hår. tack.
- igår såg jag en räv utanför pubben. ja det är sant, det springer runt rävar i London. var dock mindre roligt när jag var tvungen att skrika åt tre killar att låta räven vara. jävla djurplågare.
- agnes på vårat jobb grindade mot linda idag
- för en timme sen firade alla arbetskamrater min födelsedag på 3 shot och en drink (vilket gör att stavfelen nu kan vara mer än vad dom brukar) odil (som sa förlåt typ tre gånger lovade även staff party wweeeeiiii)
- hade världens roligaste kunder som ville lära sig svenska.
- det roligaste: jag ska jobba i morgon klockan 11. så godnatt london halv 1. big ben slår snart så; i säng med dig amme.

Kommentarer
Postat av: m-m

Håller med kassörskan, du är som allra vackrast utan smink och fett hår har jag aldrig sett Dej i och mjukiskläder är väl aldrig fel?

2010-10-09 @ 10:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0