När tiden går för fort



GODMORGON.
Denna morgon (ganska många timmar sedan) började för mig med en plan om att jag och elias skulle gå ut och fota lite. vi fotade massa i parken. fick sno en bild från elias blogg nu dock för att jag får inte in mina bilder på datorn. arrgghhh men kommer sen =)
sen blev det jobb som började jobbigt och tråkigt men slutade med bjudande från världens snällaste kontors killar på jägerbombs & att ros och elias kom och käkade :) vart nåde sugen när dom beställde världens goaste mat och fick gratis efterätt. att jag gav dem gratis öl, ja det är en annan sak ;D
kvällen slutade med att jag blev våldtagen... men typ
en kille med världens snyggaste jacka kom fram och frågade om uteställen och såvidare. slutade med "you got a sexy accent" till "do you want to follow me now for drinks?" när jag sedan sa nej tack för jag måste hem med mina vänner gick hans vän på linda för att fråga om det fanns någon chans lallalala.

Imorgon ska jag då sjukanmäla mig.. ja vet jag är dum mot min chef men jag vill heldre spendera tiden med mina vänner och gå ut nu när elle brelle är med (SKYLLER ALLT PÅ DIN SNYLTARE). så en lååång sovmorgon väntar mig efter många kvällar med allt för lite sömn.

ULRIKA MILLA OCH CIA !!!
Jag saknar er hur mycket som helst och när jag kommer hem ska jag ta bilen och komma och hälsa på =) kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: m-m

Fin bild, men har Du en duva i fickan?

2010-10-16 @ 17:24:32
Postat av: angie

söt mössa!

vad har du för kamera förresten? :)

2010-10-17 @ 16:38:19
URL: http://angeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0