för att det tydligen aldrig ska vara tillräckligt

Vaknade 11 efter dålig sömn
hade tydligen tagit linda i pannan och frågat "mår du bra linda?" frågat henne tusen gånger vad hon gör och drömt att jag fått massa beställningar på öl så jag verkligen trott jag var på jobbet.
trotts det gick jag och linda en lång prommis till rosegarden i hyde park och sedan vidare till kensington park. sedan blev det hem, handla lite för att sedan göra plättar med rosanna som restulterade med att vi hade öppet fönstret och vädrade med kuddar av all rök (HATA VÅRAN FLÄKT).
pratade sedan lite med pappa farfar & babyn på skype !!!!!!!!!!!!
men, skulle ju nu igentligen gå ut med elin men då fick hon veta att hon börja så tidigt imorgon att hon inte kunde. så jag gräver ner mig under täcket med rosanna och ser paradise hotell & hoppas efter en godare natt sömn.
eller nej jag trycker chips, går runt och sjunger "you will be the cure" och skrattar åt min egen ironi och förbannar saintburys strumpbyxor. men ja ja ja för att få slut på ert tjat, jag har en dålig vecka.
men enligt mig slutar denna vecka klockan 5 (när jag slutar jobbet) på lördag för då blire haloween fest med min nya mask som jag köpt idag. håll humöret uppe amanda (och för guds skull sluta inte läsa min blogg för snart kommer det sunshine) ILL BLAME IT ON THE BOGGIE.

ps. jag dödade en äcklig fluga här inne och kallas nu "the man in the house who killed the beast with our contract" you go girl... host host man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0