En tid då man kan säga F ordet och fortfarande vara artig




Halloween i London
Jag madde arvin elin och rosanna förfestade i läggan (stackars linda kunde inte följa för hon jobbade)
sedan gick vi in på tiger tiger där det var as mycket folk och därför kostade det lite mer också
där inne dansade vi, skrattade åt helt galna dräkter och blev bjudna på jägerbombs.
faller pladask för 26 åriga mörkögda engelskmän & kvällen slutar halv 6 på morgonen.
säger bara; bästa halloween so far.

Nu (efter lite efterlängtad skype tid med mormor morfar mamma och teresa) jobb 15.00 - 23.00 och jag vill dö.
men imorgon är jag ledig. dock är det min städ dag så det kommer ta ett tag men sedan blire gå ut och äta med jobb tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0