en helt vanlig dag i London sambo med fyra tjejer & beter mig vuxet

Idag har jag tagit det piano.
elin gav mig just infot att ifall man spelar piano kan man ta det lugnt (exact vad jag då gjort) eller spela stracko som man så spelar forts som faen. då vet ni det. back to me.
vaknade sent, tog ett långt varmt bad i ett mörkt badrum och musik på högmusik, tvättade, diskade och sedan gick jag och elin ut för att äta. fick lite sponsor av mina kära päron som gör att jag kan lyxa till det med lite god mat och ost (ost i kylskåpet igen, check) men ingen alkohol. det ville de inte sponsra till.
vi gick till ett ställe där dom hade 50 % på mat varje måndag vilket resulterade i en stor delad talrick med massa olika tacos tillbehör. till det drack jag en virgin (alkohol fri) drink som var i smak av jordgubb banan och lime. alltså helt otroligt utsökt.
gick sedan förbi linda på pubben och fick gratis cola och sa hejdå till agnes som ska på semester i en vecka.
sedan vart det handling & fylla på mobilen.

Imorgon blire stiga upp tidigt och dra till oxfordstreet för att kolla om kläder. sedan blire hem, säga hej till arvin som kommer och bor med oss i veckan och sedan dra till jobbet. efter jobbet drar jag linda klaudynia monica och rafael en bit utanför london för att fiska. eller göra någonting men vet inte vad. utrycker jag mig rätt nu pappa ? nej vi ska då partaja lite. ta något glas vin och sedan mingla runt med den polska maffian.

Kommentarer
Postat av: elin

gillar din stavning också, men staccato äre höhö;D

2010-10-26 @ 23:03:00
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0