Efterlyses du som log så fint och hade en svart mössa

Jobbade 5-11 ikväll. med bara agnes.
=
hon står och hånglar med en tjej hela kvällen. jag får ta hur mycket pepsi jag vill. får en natcho tallrik och sitter ner och ser tv när jag inte behövs. med andra ord = lugn kväll.
sen träffade jag även killen i mitt liv (typiskt när man är bakis och äckligast i världen). han hade grym stil var sjukt snygg och från sverige. vi snackade ett bra tag men sen drog han :( måtte han komma tillbaka.

Annars då ? jo har mått skit hela dagen. mått som jag förtjänat (säger det bara för att linda hatar utrycket, in your face bitch) igår beställde vi pizza som vart deliverd till våran dörr. sedan drog vi in mot regen street där vi gick ut på en klubb kallad lux. där fixade en svensk tjej vid namn ann in oss gratis + att vi fick ett eget bord med dricka. den största vodkan jag sett. blunda nu mormor. vilket gjorde så att alla vart lite fucked up. sen gick vi hem och somnade. så vitt jag vet ? kanske sålde min njure på vägen hem eller nått. kommer aldrig få veta. en sak är då klar; att jag borde ha lås på mobilen när jag är full. vad tänker jag på när jag ringer en kille som jag träffat förra helgen klockan 4 på natten? pinsam är du amanda. pinsam.

Och förlåt alla trogna gulliga läsare hehe. jag hann inte svara på frågestunden idag. får bli imorgon eller för att inte lova för mycket kanske övermorgon. för imorgon (JAG ÄR LEDIG) ska vi och fixa insurence nr och sedan gå på marknad. jag är taggad. ska dock stiga upp kring halv 7... fy fan. men vill inte gå och sova. för då kommer jag tänka. och då kommer det göra ont. aj.


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Hahahahha hoppas att mormor verkligen blundade när du bad henne :D

2010-10-11 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0