Dina läppar, din hud, din lukt & dina ögon. så fort jag blundar vad fan ska jag göra.

Elias kommer till pubben & får ett glas öl av bombadeir. en mörk lite halv varm brittisk öl. han tyckte inte det var äckligt och rosanna var bara glad.
jag och linda får sluta tidigt och ha utsläppt hår för agnes.
jag får svårt att sova igen. och i morgon ska jag upp tidigt för då drar jag och LO till camden (bästa stället på jorden) med massa nyutagna pengar i fickan. halle- vadå?
fick även prata en sekund med pappa i dag på skype för att det laggar sönder. han fick iaf sagt att han var stolt att han lärt mig göra palt. nu i efterhand blir jag ledsen.

ska bara lyssna lite mer på steget på spotify (tack söt jenny för tipset, miss u) äta en ost macka (JAAA JAG LYXADE TILL DET MED OST) och dricka en pepsi max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0