CHRISTER & BIRGITTA RING MIG I MORGON

så ska vi få disskutera om vad som är bäst för eran så kallade "Lilla baby dotter"
oskuldsfull, ingen looosy goose gömmer hon sig bakom den där tjocka luggen
Men ikväll? VAD HÄNDER?
jo först och främst klunkar hon rose vin med våran lesbiska kock på rasten
och sen blir hon helt galen när två militär killar kommer in på pubben
först kunde jag erkänna att en av dom var grymt het i sin uniform och jacket i ena ögonbrynet
men när han sedan har ett på andra också blir det grymt tillgjort
att han sedan drar "jag ska till afganistan imorgon" sen när vi pratar med honom och att han raggar på alla tjejer på pubben bevisar kanske att han är en looosy goos looking for one night?
men nej linda har pratat sen vi slutade om att hon ska flytta till afganistan
så jag knyter fast henne vid bordet, hotar att hon ska få vara med i krig med mig (kvinna mot kvinna mittbena mot lugg) och ja, förbjuder henne att gå ut imorgon.
hennes föräldrar är nu stolta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0