Ångesten släpper lite när....

- två killar kommer fram och beställer jägerbombs. en av killarna är jätte trevligt vilket jag säger till linda på svenska heheh (det är typ det bäst som finns). andra gången jag går förbid dom tar den här trevliga killens kompis och säger till mig "my friend finds u very attractive, do you want to go out with him" efter fem minuter har jag fått nr och även sett till så vi ska dra en dubbel date med linda. två polis män. yääääeeh.
- blir bjuden på en ginnes (?) av världens snällaste kille
- får en godnatt puss heheheheheh dock av en 30 plussare ?
- kanske blir spännande planer på söndag
- jag älskar alla på mitt jobb på fredagar. alla är glada och fulla hahaha.
- imorgon är det staff party. woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0