vi kan dansa tills vi dör för vi kommer vara unga föralltid

Idag har jag jobbat 11 till halv 6
under den tiden komme dalle timmy och patrik från skellefteå in och hälsade på.
blev bjudna på öl och åt lite brittisk mat. jag fick även lite info hur läget ser ut hemma i skell nu så var väldigt trevligt =D och sen fick jag ett paraply, min dag blev gjord !!

hur som helst.
igår var det galet på pubben. över 100 pers och en tab öppen som slutade på 22000 svenska kronor....
mitt i allt kom det in två gulliga killar och jag säger till linda "jag lovar att de där kommer från sverige"
när en av killarna sen kommer fram till mig för att köpa två corona ser jag att han ska betala med ett swedbank visa. ja hej jag kommer också från sverige och vipps så blev man medbjuden på fest till camden och en förfrågan om nr.
så om två timmar drar jag till greencoat, träffar linda, förfestar lite och sen drar vi och träffar killarna :)
camden fest gaaaah taggad.
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Robyn – Indestructible (Radio Edit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0