Man måste dö några gånger innan man kan leva

sitter ensam i lägenheter med massa halvuppätna lime bitar omkring mig. blev impuls fest igår efter jobbet. eller ja, vi började bli bjudna på dricka på jobbet kring 10 sen jobbade vi till 11, hem och snöra på sig lite smink och sedan gå till bussen under ett paraply. rosanna och elin blev bjudna av min chef på jägermister shottar och var sin smirrnoff. sedan blev det glens vodka (snodd ops) shot här hemma. jag elin och linda. boy hunt trion. regn. engelskmän. dans. on and on. tappad garderobs lapp som man hittar i bhn dagen efter. borttappad börsh som jag som tur var bara hade några mynt i, hm kortet och försäkrings kortet (kan ni beställa ett nytt där hemma?). visa kortet, körkortet och de hade jag i en innerficka på väskan (DU ÄR SÅ SMART AMANDA)

nej nu ska jag steka två ägg till middag. fan stekpannan är inte diskad. sen blåsa mitt hår & dra ännu en gång osminkad till jobbet. mamma och pappa, ni skulle skämmas vilket fult barn ni skapat. haha. christer & birgitta, ni med !!! ops. sorry charlie
här är två bilder på de två senaste kvällarna


Kommentarer
Postat av: Emmaa

From E to A and L.



åh fasen vad jag saknar er, känns som att ni varit borta i evigheter nu!



Jag vill bara få in ett datum som passar för alla att komma och hälsa på er , men just nu jobbar jag som ett djur 6dagar i veckan så har inte blivigt någon mljlighet ännu .. men ni åker på weekend till London över nästnästa helg eller hur?



Hur skulle det se ut för er om man kom typ 2-5 eller något liknande? nog för att det skulle vara ganska nära att ni kommer hem , men skulle vara så himla kul att se hur ni har levt och haft det , plus att träffa er två veckor före ni kommer ´hem är ju alltid ett STORT pluss<3 <3



älskar er!



With Love from your Emma! ;)

2010-11-08 @ 00:19:24
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0