usel uppdat. men vårat internett har kollapsat och detta inlägget har tagit hela dagen att knåpa i hop men; jag lever.

KOKO camden fredag:

snubblade jag och linda in på två liveband. gå in på spotify och bli lite mer avundsjuka; Ice Black Birds – As Birds We'd Be Fine
koko var iaf hur stort som helst, as stort dansgolv och en bra indie klubb. några svensk talande människor träffade vi på. tom en tio årig kille på tågbanan som fick ur sig "jag kan lite svenska" efter linda just sagt att han var en söt p12 som hon ville fixa ihop med sin kusin. hahhaha

Lördag FABRIC:
galnaste sjukaste roligaste utestället jag någonsin varit på. shit, kan inte ens beskriva.
house/tecno, feta dansgolv, sjukt sköna människor, tusen bra dansare, sjuk stämmning, varmt osv osv osv
ska göras om nästa helg, och två hundra kr vare fan i mig värt.
och när man kommer hem klockan 8 på morognen och det står fortfarande folk och köar när man går ut? ja ni fattar själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0