jag var tvungen att förändra någonting du hade just lämnat mig


Idag gick jag linda och elin bort mot london eye där dom nu börjat med julmarknad.
julmusik, julpynt, karruseller och en massa go mat som vi ska äta op.
och till slut, där i slutet på den underbara marknaden, en skate park !!! med tusen snygga skate killar. vi pratade om det hela vägen hem (efter vi följt efter en av dom till världens ände). damn. ska det krävas så lite? en kille på en bräda med fyra hjul. med en lite sliten skjorta och tajta jeans. a tydligen.
men det är ju ändå som att hitta en pingisboll i rymden. en nål i en höstack. ett fyrklöver på en äng. en tånagel i en basäng.



Kommentarer
Postat av: sign0

haha alltså du äääg



jag brukar titta in här när jag behöver lite livsglädje, annars också, men särskilt då!

2010-11-22 @ 22:28:49
URL: http://nintendosigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0