Och sången om linda som ska finna dave and get the cat and the flat







en helt vanlig måndag=
städar hela lägenheten för att det var min tur. tar typ två timmar och var seriöst det äckligaste jag gjort. skrubba golv med en trasa bland silverfiskar tex...
sedan blev det att gå till slug & lett... bla bla bla för att äta middag med linda och kladudyniah från jobbet. jag och linda delade på en sharing plate som var väldigt god. de har 50 % rabbat på all mat där på måndagar så det var väldigt värt.
sedan kom monica och berättade att de hade 2 drinkar för priset av 1 så när linda for och jobbade började jag monica och klaudyniah dricka lite olika drinkar. cosmopolitan, mojito, dune bug (DEN GODASTE), kaiprinja osv osv. väldigt kul att prova lite nytt. så där satt vi skrattade och umgicks. gillar verkligen jobb tjejerna alltså.
madde och arvin kom förbid och sa hej och hejdå sedan gick vi till coatboy och sa hej till linda hejdå och efter det ville de andra gå tillbaka och fortsätta dricka men då drog jag hem, det är ju trotts allt måndag och jag ska upp tidigt med linda och dra till camden. the best place in the world. sedan jobb två dagar sedan ledig torsdag. tent house. yes please. eller white castle ? men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0