I FLAT 16

Lyssnar vi på denna låt när det blir lite dålig stämmning
(vilket det kan bli när tjejer har en vecka i månaden som gör dem lite lätt retliga & nu är det tre tjejer som prickar av samma vecka)
Cee Lo Green – Fuck You

Lyssnar vi på denna låt när vi taggar fest
(oj var det varje dag? ikväll? idag? igår?)
Rihanna – Only Girl (In The World)

annars lyssnar rosanna på samma låtar om och om igen som en 5 åring i någon av frojds faser, linda försöker stänga in sig med hörlurar men jag har kommit på att ma kan stoppa in lurarna i hennes lurar så jaaa hennes försök misslyckas plus att hennes spotify ej fungerar så hon laddar youtube klipp hela tiden (ett litet glädje fniss vågar ingen göra), madde lyssnar på hårdrock och vaggar samtidigt sig själv till sömns (sjuk galen tjej jag vet) elin kan inte lyssna på musik för hennes dator är trasi (ett litet glädje fniss vågar ingen göra) & jag ? ja jag lyssnar ju som vanligt på den bästa musiken i världen. jo tack. det gör jag fan.
och jag delar med mig. jo tack. det gör jag fan.
helst nu när jag har nya lurar som jag kan spela högt i, då får tom elin höra lite musik. puss hunney.
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work
Bombay Bicycle Club – Many Ways
The National – Terrible Love
Robyn – Love Kills
Daniel Adams-Ray – Svart
Rebecca & Fiona – Luminary Ones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0