Most people go to paris to fall in love you went to get slapt

har världens bästa kväll på tiger tiger. vip avdelning, dansgolv osv. kommer hem klockan 6 efter två timmars gapskratt nere i lobbyn. sover till 1. går till greencoat medans det snöar sådär mysigt med rosanna och får gratis middag. ser paradise och tjuvar internett (för att jag nu står i köket och har internett var tredje minut) och sedan far vi hem och planerar.

Jag har två tusen kronor i fickan, en väska med ett linne och i morgon drar jag till paris John ME – Paris.
klockan tjugo i tre på morgonen lämnar vi läggan, drar till bussen och sedan vidare till tåget som går under vattnet. jag kommer hem sent på torsdag kväll & sedan är det en vecka kvar.
jag är stressad, vet ingenting men totalt lycklig ändå.
mitt liv är ju fan ett jävla äventyr.
fyra länder på två veckor, fan vad jag älskar december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0