London SW1P, Storbritannien

Idag har jag varit på oxford och handlat lite på urban, topman & primark. tunnelbana hem och jag fick tom hjälpa en mamma och en dotter som skulle till westminister abbey. dom hade tänkt hoppa av på victoria street men då berättade jag att det är närmare att hoppa av vid st james park och sedan bara gå dit. dom frågade om jag kunde visa och det kunde jag ju för att jag bor ju där. så jag gick med dom nerför gatan, fick höra om deras onda fötter och sedan gick jag upp till mig.
då slog det mig, vet ni ens vart jag bor ? om jag dog skulle någon hitta mig ? förmodligen fitt gordon (mäklare) som är skylldig oss tusen spänn var. eller kanske den här galna gubben som jämt kommer till oss i pyamas för att låna våran micro. hate both of them.
hur som helst.

där A:et är bor vi. Abbey orchard street. i ett höghus med lägenheter. med tusen kamerar omkring oss och en polis station brevid. starbucks 30 meter max från huset.
1:an som jag så fint satt ut på paint är st james park där vi ofta går förbid när vi ska till city för shopping. där finns det tusen fina djur.
2:an st james park stationen där vi jämt åker underground ifrån. (närmast oss)
3:an greencoat road , alltså där jag jobbar. max 5 mins promenad från läggan.
4:an big ben, ser man utanför våran lägga också.
5:an london eye, provåk.

och sådär nära är det till oxford. en prommis på 20- 30 min. dock har vi börjat blivigt lata och tar tuben men men (A)
NU VET NI. TACK HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0