Jag vill ha en förändring men vet inte hur

Jag vill göra en tatuering på handen. jag kan inte helt solklart bestämma mig. jag vill pierca mig under läppen så den ska synas varje gång jag garvar eller i tugan så det syns varje gång jag garvar. men jag skjuter upp det och vågar inte. jag vill att min hästsko ska trilla lös. men jag vill inte pilla lös den. jag vill klippa en lång page. men jag vill ha långt hår (längre). jag vill färga håret orange/rött eller någon annan cool färg. men samtidigt inte. jag vill köpa en hel ny garderob. men jag har inte råd. jag vill raka en bit av håret. men vågar inte. jag vill ta ett till hål i örat. men jag använder endå aldrig örhängen. jag vill aldrig flytta härifrån. men det måste jag. jag vill rädda världen. men jag är trött.

lillfingret vet vad långfingret vill göra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Queue på den låten dirrrrrrrrrr



Förändra ba. Tror allt det där skulle äga på dig. För du äger ju. Längtar tills vi ses!!!

2010-11-24 @ 14:51:24
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0