Innan du glömmer mig

gårdagen var "som för en fjäril en vacker sommardag"
vi mötte upp grabbarna och drog till camden. hjälpte dom shoppa för fullt, käkade & avslutade med lite the och vattenpipa. sedan drog vi tillbaka till victoria, gick och käkade på slug & drack två drinkar. sedan köpte vi några flaskor vin och körde lite fest på deras hotell rum. blev till slut massa golv sittande, packande & deep talk.
När klockan sedan blev tre drog vi med dom till stationen, sa ett svårare hejdå än vad jag väntat mig & kom sedan hem kring fem. Nu har jag sovit till halv tre och är fortfarande trött. drar snart och jobbar och jag vill spy på hela saken.

slutsatsen från dessa dagar är enligt mig att ödet kanske finns, hur sjukt nära man kan komma någon på två dagar & att man slutar aldrig bli överraskad hur killar tänker.
king, dont worry, hare bra heeeeeeeej johan, annorlunda, first aid kit I meet up with the king, håkan hellström "om du älskar mig kommer jag lämna dig och om jag älskar dig kommer du lämna mig", lovely day in camden, skål för ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0