& imorgon jobbar jag 11-3 5-9 och undrar om jag sedan ska dansa eller sova

Näst sista kvällen på greencoat
- får hur mycket dricks som helst för att jag för en gång skull orkar vara trevlig
- agnes har damp och her is i jag och lindas tröjor
- odil har damp och sprutar soda vatten på alla tjejer
- jag får höra att "jag säkert har hört det här av tusen andra killar men att jag har de vackraste ögonen i världen" och blir sedan bjuden på en shot
- när kvällen närmar sitt slut frågar en tio årig äldre man om jag ville sova hos han. när jag nästan skriker nej i hans ansikte säger han "vi kan bara cuttel" nej tack ändå.

Firandet inför näst sista kvällen på greencoat
- HARRY P på en stor biograf i London
många har målat på sig ärr, klätt ut sig till häxor och stämningen är fan harry p.
alla jublar när filmen börjar, varje gång nått bra händer osv. klappar händerna som galningar och stämningen är fan på topp
när harry tar av sig kläderna visslar alla, apploderar och stämningen fortsätter
det slutar inte förän popcorna är slut och alla börjar gå ut
nej jag ljuger, folk fortsätter hurra
och jag är taggad, lite kär i ronn & svinigt trött nu halv 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0