för att nackdelarna bara vägs upp med fördelarna i London

trotts att jag hatar att jag kommer hem och luktar öl och cigg även om jag är nykter och helt oskyldig till rökning, att jag måste göra exact alla jobbiga arbetsuppgifter för att jag jobbar med agnes och odil och att jag inte får någon mat på rasten när monica inte jobbar (annars får jag och linda alltid mackor, kakor osv osv igår fick jag falafel burgare) så väger det upp med att
- killen i kiosken brevid älskar mig och ger mig en twix gratis när jag köper en frukt
- att det kommer in två svenska SKELLEFTEÅ medelålders par som jag pratade med i typ en halvtimme. när en av kvinnorna då frågar "längtar du hem?" och jag svarar "jag saknar min familj och mina vänner så grymt mycket" så börjar hon gråta. ja hon får tårar i ögonen och två rinner ner för näsan. jag ville bara krama henne det hårdaste jag kan och säga att hennes barn inte kommer flytta på många år så det är lugnt.
- att man hela tiden blir bjuden på drinkar som man inte dricker hehe
- att det kommer in 13 militär (ja linda du läser rätt) killar som var brittiska högjudda jätte trevliga killar som jag nu sitter och smsar med om att kanske träffas över drinkar någon dag

nej nu ska jag sova
på den enskilda madrassen (där vi lottat att jag ska sova denna vecka)
linda och elin ligger på dubbel madrassen och rosanna och madde i sängen
jag gillar min plats, saknar närheten lite men gillar att få en pause
får två kuddar med minus ett tecke så jag fryser lite
men det är okej
för i morgon ställer jag klockan på 9 trotts att jag är ledig och far till oxfordstreet med min bästa vän och ska köpa så många trosor och sockar så jag aldrig mer behöver tvätta
och sedan ska jag dansa dansa dansa (på pent house eller on and on) & kanske bli bjuden på en guinnis eller två på greencoat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0