DET ÄR SANT

alla byggarbetare här visslar när man går föbid. deras arbets scema verkar ha speciella luckor för spana in tjejer och vissla. spelar ingen roll om jag är en en 35 årig två barns pappa när det kommer en 19 årig tjej ska jag vissla. vissa dagar får det rekationen "haha okej det där var lite kul" medans andra dagar "kan du bara shut your pIE HOLE". idag vare det andra, efter ha sett världens dröm kille i camden och var då väldigt heart brooooken. shorta, skinny jeans, mörkt lite lockig busig frilla, lite små skäggig och bara totalt jävla sjukt snygg slapp jag röker och är ändå sexig.

annars har jag köpt upp mina sista pengar på ett par örhängen och en mössa (och sen stor handling till läggan... bröd). eller inte sista men nästan. måtte jag få mitt engelska bank kort snart, annars slutar detta illa.
Nu ska jag och linda se desperate och sen blire jobb :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0